Álbum Quilts Artísticos
L'autora, Jane Townswick, ha dissenyat 16 preciosos blocs, tots ells inspirats en motius del segle XIX, que ressalten en tota la seva bellesa per les possibilitats que ofereixen els colors i els tipus de teles actuals.
La seva nova manera d'aplicar a mà aconsegueix altes cotes de creativitat.
Aquesta reconeguda autora, editora, quilter, professora i propietària d'una botiga de quilts a Pennsilvània, ha publicat els seus treballs en Quilter's Newsletter Magazine i en el American Quilter Magazine.
En aquest llibre Jane Townswick, presenta tres espectaculars quilts de 16 blocs que conjunten els colors i les teles d'avui amb l'estil nostágico dels dissenys antics, motius del passat perfectes per al present.
Ensenya a prendre mesures a partir de la fotografia d'un bloc antic per a dibuixar amb elles unes plantilles d'aplicacions.
Descobreix els seus mètodes per a aconseguir, amb diminutes puntadas d'aplicació, les tiges i pàmpols més delicats en els motius vegetals i florals.
A més explica com aconseguir una increïble perfecció en les puntadas interiors i exteriors seguint un procés senzill que combina aplicacions del dret i del revés.